A legutóbbi NYX zsákmány

by - április 13, 2018

 

Aki követ, az egy ideje biztosan tudja, hogy nagyon szeretem a NYX termékeit. A legutóbb ismételten céltudatosan mentem be az Allee-ban lévő üzletükbe, méghozzá azzal a céllal, hogy fehér szemhéjtust vegyek - folyékonyat és gélt egyaránt, valamint szerettem volna egy szemhéjpúder palettát is, ami színes, matt, és tényleg minden szín benne van. Kinéztem neten az Ultimate Brights palettát, amivel úgy voltam, ha lesz az üzletben, megveszem.
Azt mindenképp szeretném előrebocsátani, hogy elfogult vagyok, mert nagyon szeretem a NYX minőségét, és kifejezetten megfizethető kategóriájúnak is tartom. Ráadásul meglepetésemre megjelentek az SFX festékek is az üzlet polcain, aminek nagyon örülök, mert egyébként nagyon nem jellemző, hogy jó minőségű arc- és testfestéket talál az ember így, boltban.
No, de térjünk rá a vásárlásomra. Az Ultimate paletta Brights fantázianevet viselő verzióját szereztem be, mint említettem, ezt is akartam - tetszettek a színek, tetszett, hogy lényegében minden színből található benne, és ez különösen jól jön, ha valami fantáziadús, kreatív sminket szeretnék készíteni. A színek nagyon élénkek, jól pigmentáltak, a kedvenceim a kékek, a bal felső sarokban lévő piros és a két lila a második sorban.

 

Swatchokat nem hoztam, mert rettenetesen béna vagyok ilyen téren amúgy, viszont tényleg hihetetlenül kevés is elég belőle ahhoz, hogy egy vibráló szemsminket csináljon az ember. Én mondjuk használtam alá fehér alapot, hiszen minél világosabb alapra dolgozunk, annál élénkebbek lesznek a színek. (Ez pedig egyébként a géles tus volt, amit szintén ekkor vettem.)

 

A folyékony tus lényegében olyan, mint a Vivid tusok, csak fehér. Számomra az ecsetével kicsit nehezebb szép tusvonalat húzni, főleg, ha vékony, szépen ívelt cicafarkincát akarok. Ettől függetlenül nincs panaszom rá, valóban szép fehér, és a szempilláimat is szépen befogta. A gél tust használtam a szememen alapnak, ezen kívül mást még nem próbáltam vele. Azt viszont el tudom mondani, hogy brutál fehér (ez is), viszont inkább enyhén krémes, mintsem gél az állaga - kicsit száraz nekem gélnek, ezért lényegében rögtön megszárad, nem igazán lehet eldolgozni, de ha tusként használja az ember, vagy valami extra részletet rajzol mondjuk, akkor ez pozitívum. Lényegében nincs okom panaszra, mert egyébként tényleg szuper.

Szépen bővül a NYX-es sminkek tárháza a kellékeim között, és biztosak lehettek abban, hogy nem ez volt az utolsó bevásárlásom náluk. Viszont szeretnék hozzátok is intézni egy kérdést: Szeretnétek kreatív sminkekről bejegyzést látni? (Bár a narkotikuss instáján nincs kint, de aki követ a személyes profilomon, láthatta a Siren sorozat ihlette kreációmat.)

You May Also Like

0 megjegyzés